Betaalmethoden

U kunt via onze website op verschillende manieren betalen:

 

Mollie: iDeal, Maestro, Visa en Mastercard

Vooraf overmaken via bankoverschrijving 

 

Mollie is een veilige verwerker van de online betalingen. Je kunt erop vertrouwen dat de online betalingen veilig worden verwerkt. Er wordt zowel met jouw betalingsgegevens als je persoonsgegevens discreet omgegaan.

Mollie verwerkt de volgende betalingssystemen:  iDeal, Visa, Mastercard, Maestro, Klarna Achteraf Betalen en SEPA incasso overboeking. Je maakt zelf het geld over via overschrijvingskaarten, internetbankieren of welke wijze dan ook. Per e-mail zal je op de hoogte worden gesteld van het rekeningnummer, naam begunstigde en uiteraard het over te maken bedrag. Zodra de betaling door Mollie ontvangen is, wordt het ordersysteem van de webshop automatisch van de betaling op de hoogte gesteld, en wordt je bestelling verzonden.

Betalen met iDeal

Als je je bestelling wilt afrekenen met iDeal, kies je bij de betaalopties voor iDeal en kies vervolgens de bank naar keuze. Daarna bevestig je je bestelling via de internetbankieren opties via je eigen bank. De betaling komt direct bij ons binnen en wordt daarna dan ook direct verwerkt. Na de betaling ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging van je bestelling.

iDeal ondersteunt het gebruik van de volgende banken:

ABN AMRO

ING

Rabobank

ASN Bank

bunq

Handelsbanken

Knab

Moneyou

RegioBank

SNS

Triodos Bank

van Lanschot

Mijn betaling is mislukt

Wanneer de bestelling en betaling in goede orde bij ons zijn binnengekomen ontvang je een bevestiging per e-mail.

Indien je online betaling niet is afgerond, dient je je bestelling opnieuw te plaatsen. Niet afgeronde (d.w.z. niet betaalde) bestellingen worden door ons niet verwerkt.

Wanneer je toch twijfelt, dan kunt je uiteraard contact met ons opnemen via mail of telefoon.

Betalen lukt niet

Je kunt je betaling controleren op de consumentenpagina van mollie.

Ondervindt je problemen bij het betalen via je bank of iDeal dan kun je controleren op http://allestoringen.nl/ of je bank of iDeal op dat moment in storing is.

Je kunt op ieder moment je bestelling opnieuw zonder problemen plaatsen als je betaling niet geslaagd is. Wij zullen dan de onbetaalde bestellingen verwijderen zodat je bestelling niet dubbel ontvangt.